אם את רוצה לכתוב ולהשפיע על דעת הקהל, חולמת על טור במגזין או בעיתון מוביל, קורס זה מזמין אותך ללמוד באופן מקיף את רזי הכתיבה, ולהתנסות בסוגי הכתיבה העיתונאית: כתיבה אישית, תחקירים, וכתיבת מגזין, ביצוע ראיונות, הגעה לאחמי"ם, ביקורות וטורים אישיים. במהלך הקורס תשייפי את הכתיבה שלך, ותגבשי את זהותך האישית כעיתונאית. בנוסף, תלמדי על כתיבת יח"צ שמטרתה לקדם ארגונים ועסקים באופן עקיף דרך מדורי צרכנות, כתבות תדמית, סיקור מוצר, וכן תיכנון וניהול תהליכים ויוזמות, התומכים בקידום העסק בתודעת הציבור דרך יח"צ. בסיום הקורס תוכלי לעבוד ככתבת ועורכת במגוון עיתונים, מגזינים ועבור ארגונים ומוסדות, וכן לעבוד כאשת יחסי ציבור או לשלב עבודה זו עם עבודה כעיתונאית.
מקום הלימודים
ירושלים
מתכונת הקורס
יום לימודים מרוכז פעם בשבוע, במשך 6 חודשים
קהל היעד
נשים דתיות וחרדיות, מגיל 18 ומעלה. הלימודים מוכרים ע"ח הפיקדון
תנאי קבלה
ראיון אישי
הסמכה
תעודה מוכרת מטעם אימג'- המכללה לתקשורת חזותית ופרסום. הקורס מוכר מטעם התמ"ת. תיק עבודות מקצועי שישקף נאמנה את "ארגז הכלים" הנרחב שקיבלת וישמש עבורך כרטיס כניסה למקומות המובילים
נושאי הלימוד
- מבוא לתקשורת, דוברות ויחסי ציבור, מפת התקשורת בישראל
- עיתונאות- כתיבת מאמרים, כתבות פרסום ותשקיף, כתיבה סאטירית ויחצ"נית
- מערכת העיתון, מבנה ועבודת העורך, תחקיר, ביצוע ראיונות, התנהלות מול הצוות
- עבודת הכתבים – צרכים, אילוצים ושיטות עבודה – עבודת כתב בשטח, סיקור, מקורות, תפקיד
העיתונאי
- כתיבת תוכן, עריכת חדשות וניסוח הודעות – כתיבה מגזינית, זיהוי סיפור, ראיון
- צורות כתיבה למדורים השונים: חדשות, כלכלה, נשים, צרכנות, טור אישי
- יחסי ציבור - כתיבה דרך מדורי צרכנות, כתבות תדמית, סיקור מוצר במטרה ליצור תדמית חיובית
לעסק/למוצר ולקדם את המכירות שלו
- כתבים, דוברים ואנשי יח"צ – יחסי גומלין
- אתיקה ותקשורת – דיני תקשורת ואתיקה עיתונאית
הסילבוס של עיתונאות, תקשורת ויחסי ציבור טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!