אתר קורסים / תקשורת, פרסום ואירועים / פרסום וקופירייטינג
פרסום מוגדר כפעילות תקשורתית שמטרתה העברת מסר לקהל, בדרך כלל מסר מסחרי כלשהו, המופץ באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים אותם מציע שוק היעד. הפרסום מהווה נדבך בתוך כלל התקשורת השיווקית של עסק או ארגון, ויכול לפנות או לכלל הציבור או לפלח שוק מצומצם מתוך הקהל, אליו פונה המוצר או השירות הנדון.
פרסום מתבצע במסגרת כלים מגוונים ושונים זה מזה. בכללם ניתן למנות טלויזיה, רדיו וקולנוע, עיתונות, שילוט חוצות ורכבים, קטלוגים ודיוור ישיר, שיווק מפה לאוזן, ובשנים האחרונות גם פרסום באינטרנט ובטלפון הסלולרי. כל אחת מאותן מדיות פועלת בטקטיקות וכלים אחרים, לימודי פרסום מיועדים להכשיר איש מקצוע מיומן אשר ידע להבדיל ולהבחין בין הכלים והמסרים שיתאימו לכל אחד מהם. אם בעבר הפרסומאים היו בעלי העסק עצמו והמסרים שהועברו היו ישירים ופשוטים, הרי שכיום הדיאלוג בין העסק לבין הקונה הוא הרבה יותר מתוחכם ודרושה מחשבה מעמיקה ומקיפה יותר לא רק בקמפיין שלם, אלא אפילו לצורך מודעה בודדת, אשר גם היא עולה ממון רב.
לימודי פרסום 
הכלים הרבים שעומדים לרשות המפרסמים גורמים לכך שבימינו הפרסום פונה אלינו מכל פינה; מהטלפון שבכיס, דרך תיבת הדואר, המדיה האלקטרונית והכתובה אותה אנו צורכים, וכלה בעובדה כי אין כמעט מקום בעיר אליו נפנה את מבטנו וממנו לא יבקע מסר שיווקי או תדמיתי כלשהו.
בשל הצפיפות והאינטנסיביות של אותם מסרים התוקפים אותנו מכל עבר, רובם של האנשים לומדים לבודד את עצמם מאותן פניות בלתי פוסקות, ולהתעלם מהם בפועל; הרי אם היה עלינו לקרוא כל פרסומת בכל אתר אינטרנט לא היינו מגיעים למידע שחיפשנו, ואילו קראנו כל שלט חוצות לצד הדרך, כמות תאונות הדרכים היתה מרקיעה שחקים מאחר והנהגים אינם מתרכזים בנעשה על הכביש.
אי לכך על מלאכת הפרסום להיות אינטנסיבית ומתוחכמת יותר ויותר כדי ללכוד את תשומת לב הקהל, ולשכנע אותו במסרים הנדרשים. כיום ידוע כבר כי פרסום הוא תורה מורכבת ומשוכללת, ואין די בתחושות בטן והיגיון בריא ליצירת פרסום אפקטיבי, כזה שישיג את מטרתו: הנעה לפעולה, חיזוק תדמית המותג וכוונות הרכישה.
 
אפשרויות הלימוד
את המבחר העשיר של לימודי הפרסום שתוכלו למצוא בעמודים הבאים באתר ניתן לחלק באופן גס לשניים, על פי קהלי היעד שלהם. הקצרים שביניהם נועדו לא להקנות מקצוע, אלא לתת רקע בסיסי אשר ישמש בעלי עסקים ומנהלי שיווק בארגונים על מנת לנהל ולשלוט בחוכמה בגזרת פעילות זו. רוב בוגרי אותם מסלולים ככל הנראה לא יוכלו ליצור בעצמם ולנווט קמפיין מקיף, אבל אין ספק שאם ייעזרו באנשי מקצוע כדי לייצר קמפיין למטרתם, ידעו מה לדרוש מהם, כיצד לבחון את תועלת ההשקעה, ולשלוט במהלך כולו באופן מושכל וחכם בהרבה ממנהל או בעל עסק שהכלי היחיד שעומד לרשותו הוא אינטואיציה בריאה.
חטיבת הקורסים השניה כוללת את המסלולים הארוכים והמקיפים, שמטרתם היא רכישת המקצוע במלואו באופן מקיף ומעשי. קורסים אלו מקנים ידע, כלים והכרות עם עולם השיווק, המיתוג והפרסום, ועוד מכלול כלים ומושגים חדשים המאפשרים לבוגרים להשתלב בענף דינמי, מרתק, יצירתי ותובעני מאוד.
 
למי זה מתאים
לימודים אלו פתוחים בפני צעירים וצעירות יצירתיים המחפשים את דרכם המקצועית, ומושתתים על היצירתיות של הלומדים בהם ועל המוטיבציה שלהם להצליח. במסגרתם נלמדים נושאי קופירייטינג, ארט וגרפיקה, ניהול מדיה, שיווק ומיתוג. לימודי פרסום הם תובעניים מאוד, ודורשים מהמשתתפים מאמץ רב, כולל השקעה יצירתית רצינית הן במהלך הלימודים והן בהמשך לימוד עצמי בבית. אותם מסלולי לימוד משקפים למעשה את העולם המקצועי של הפרסומאי בתום הלימודים, אשר לרוב יתפקד במערכות מתגמלות בהחלט, אך גם מאתגרות, תובעניות, קשוחות ותחרותיות במיוחד, כאלו המצריכות ערנות, דריכות ומאמצים יצירתיים ניכרים. אם העניין מתאים לכם, בואו להשתלב בענף דינמי, תובעני ויצירתי. תנאי הקבלה לקורסים אלו מותאמים לכל מסלול באופן ספציפי, וניתן לומר באופן כללי שדרגת האתגר במיון משקפת את רמת המקצועיות של הקורס, ולכן את הביקוש אליו והמיונים הקשים-יותר.
 
קרא עוד על פרסום וקופירייטינג

נמצאו 8 קורסים

קורס PPC - ניהול קמפיינים ממומנים


ג'ון ברייס הדרכה
האינטרנט הפך בשנים האחרונות לזירת השיווק והפרסום העיקרית, והתחרות בזירה זו הופכת ליותר ויותר קשה. הנראות ברשת הפכה לחזות הכל ועל מנת להגביר אותה, להגיע לקהלים ממוקדים, להרחיב את קהל
תל-אביב

קופירייטינג וכתיבה שיווקית


ביה"ס חשיפה -האוניברסיטה הפתוחה
קופירייטר מחוייב למקצוענות בתחומים רבים; להבין את התנהגות הצרכנים ומה מניע אותם לפעולה, להבין את מהלכי המתחרים ולאפיין את השוק, לדעת לנתח את יתרונות המוצר או השירות שעליו לפרסם, כמו
תל-אביב

ניהול השיווק והפרסום


תפנית - בי"ס למנהלים - האוניברסיטה הפתוחה
במשק ובכלכלה של היום, עבור כל ארגון עסקי או אחר הופך השיווק למשמעותי ומורכב יותר. ניהול התחום נהיה מאתגר ודורש ידע נרחב, רב תחומי, עיוני ומעשי, כמו גם יכולות אישיות גבוהות.
חיפהראשון לציוןרעננהתל-אביבירושליםאשדודנתניהבאר שבע

שיווק, פרסום ומכירות


ABS ביה"ס למסחר ועסקים
על מנת להבליט את המוצר שלנו, עלינו ליצור עבורו בידול ובכך להפוך אותו לייחודי וליצור יתרון תחרותי. מטרת הקורס היא הקניית ידע וכלים מעשיים הדרושים לניהול השיווק והמכירות, הכרת שלבי
תל-אביב

קופירייטינג וכתיבה ברשתות חברתיות


מכללת תילתן - עיצוב
הקופירייטר מהווה מרכיב מרכזי ומקצועי בענפי הפרסום, התוכן וההסברה. תפקידו להמציא, לנסח, למכור, לכתוב וליצור טקסט ורעיון מתאימים לקהל היעד שהוגדר. השילוב של כתיבה יצירתית, תחביר, שליטה בשפה, בצורה ובאסתטיקה
חיפה

שיווק ופרסום דיגיטלי


הסדנא
המדיות החברתיות שינו את פני עולם הפרסום, אם פעם ניתן היה לפרסם רק בעיתונים הרי שכיום כל עסק קטן יכול לקהל יעד אינסופי באמצעות האינטרנט. קורס שיווק מעניק כלים מעשיים
באר שבע

עיצוב גרפי וארט עם התמחות בחוויית משתמש - UX Design


HackerU - מרכז להכשרה והשמה בהיי-טק
בואו להנות מכל החבילה בקורס המשלב עיצוב אתרים, אפליקציות, עיצוב גרפי וחוויית משתמש UI ו-UX . שילוב זה מהווה הכשרה יסודית לתפקיד ארט דירקטור. שילוב הידע המעמיק עם ארגז הכלים הרחב
רמת גן - מתחם הבורסהחיפה - לב המפרץ

שיווק ומכירות


ABS ביה"ס למסחר ועסקים
התהליכים הכלכליים בעולם ובמרכזם הגלובליזציה מחייבים יצירתיות והתחדשות מתמדת, אשר מייצרת בידול ויתרון תחרותי הנגזר ממנו. קורס זה מקנה ידע וכלים מעשיים לניהול מקצועי של השיווק והמכירות, למטרת קידום אישי
תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מאמרים

הגדלת המכירות על ידי שיפור השירות

רבים נוטים לחשוב שלימודי שיווק זה שטויות, אבל האמת היא שיש קשר ישיר בין שירות מעולה להגדלת מכירות, ושיווק טוב יכול לעשות את כל ההבדל.

שיפור המכירות בעזרת החלק המנטאלי

מערכת האמונות של אותם עובדים מניחה כי המוצר או השירות אינו נדרש בשוק, יכולות המכירה חלשות, "אני לא איש מכירות"

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי

מסננים בתחום פרסום וקופירייטינג