אתר קורסים / תקשורת, פרסום ואירועים

בחר קורס מתוך רשימת הקורסים שמצאנו עבורך -

תקשורת, פרסום ואירועים

תקשורת, פרסום ואירועים הוא שם כולל לכמות רחבה מאוד של מקצועות והתמחויות מישנה. החל מדף זה באתר, תוכלו להגיע לשפע עמודי קטגוריות משניות, אשר הקו המקשר ביניהן הוא תקשורת במובן הרחב של המושג - תקשורת בין אנשים. לכאורה אין הרבה מן המשותף בין תחקירנות להפקת אירועים למשל, אבל למעשה שתי המיומנויות לא רחוקות זו מזו; תחקירן אוסף מידע ייעודי ומלקט מקורות כדי לממש מטרה תקשורתית המיועדת לקהל הרחב, ונדרש לסייע בידי מי שמגיש אותה לציבור בסופו של דבר. מפיק הארועים גם הוא מלקט כישורים ומיומנויות לקיים ערב השקה למשל, אירוע שבמרכזו אינטראקציה בין הלקוח לקהל רב, על מנת לקדם חשיפה והזדמנויות עסקיות. בשני המקרים מדובר בהתנהלות שמטרתה יצירת מעורבות ומודעות מצד הקהל, עבור מטרה ייעודית ובאמצעות אינפורמציה שמשרתת אותה.
קורסים בתקשורת, פרסום וארועים אתר קורסים

לאורך העמודים הבאים באתר תוכלו למצוא מספר קטגוריות משנה בהן התמחויות על פי המפתח הבא:

קורס הפקת אירועים
תעשיית האירועים בארץ, ובמיוחד בכל הנוגע לחתונות, שוקקת ומשגשגת. כל אירוע מבקש להרשים, לחדש ולהיזכר אצל המשתתפים בו כחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת. העלויות הגבוהות ומורכבות ההפקה גורמות לרבים להעזר לשם כך בשירותי מפיקי ארועים, להתפנות בעצמם מההתעסקות המתישה, ופשוט להנות מהארוע.
 
קורס בתקשורת
קטגוריה זו כוללת מגוון רחב של כישורי תקשורת, בין אם במדיה כמו עיתונות, קריינות או תקשורת ספורט, ובין אם תקשורת במובן הרחב יותר של המושג; תקשורת בין-אישית ובלתי מילולית, תקשורת אינטראקטיבית, וכן שימוש יעיל בכלי המדיה המגוונים לצרכים מקצועיים ואישיים.
 
לימודי פרסום
אין צורך להכביר במלים לגבי חשיבות מלאכת הפרסום; הדרך בה אנו בוחרים לרכוש מוצר מסוים, הפסיכולוגיה מאחורי ההעדפה, קופירייטינג וארט הם רק חלק קטן מהנושאים הנלמדים בקורסים לפרסום, אשר יגלו לכם את סודות העולם המקצועי שבו אין רגע דל ורעיון קטן ויצירתי עשוי להפוך בקלות לקמפיין מצליח ורווחי, ולמקצוע לכל החיים.
 
עיצוב אירועים
חלק משמעותי מתכנון כל אירוע הוא היסוד העיצובי; גם אולם האירועים המתוכנן והמושקע ביותר הוא רק בסיס להלבשתו המחודשת באווירה אישית וייחודית. קל וחומר כאשר מדובר באירוע מסחרי וממותג. רבים אשר אינם מעוניינים לטפל בעניין מורכב זה בעצמם, ופונים למעצב מיומן וייעודי למטרה זו. מעצב אירועים מיומן יסייע לממש עבורם ביעילות את החזון העיצובי אליו שאפו.
 
לימודי טלויזיה ורדיו
רדיו וטלויזיה הם שני אפיקי המדיה האלקטרונית הקלאסיים, וגם כיום, כאשר אנו מוקפים בשלל כלי תקשורת דיגיטלית ואינטראקטיבית חדשים וחדישים, כוחם של השניים נותר איתן והשפעתם רבה ומשמעותית. במסגרת קטגוריה זו תוכלו למצוא את כל מגוון הכישורים והמיומנויות המשולבות בשני אמצעי התקשורת האלו, כגון הגשה טלויזיונית, עריכה, שידור וקריינות.  
 
קורס כתיבה
כדי להצטרך כישורי כתיבה לא חייבים שאיפות ספרותיות או יצירתיות; כל מי שחי בעולם המודרני נדרש למיומנות גבוהה בהתבטאות בכתב. כלי זה נדרש בעבודה, בלימודים, באינטרנט, בתכתובת בינאישית ואינטראקציה מקוונת, למטרות אישיות, שיווקיות, מקצועיות ומה לא. קורס כתיבה ישפר דרמטית את כישוריו של כל אחד הנזקק ליכולות אלו. בין אם לצרכים יצירתיים או ככלי עבודה שימושי כמעט לכל מטרה: לפרוזה, כתיבה שיווקית. תסריטאית או טכנית, תכתובת מנהלית, אינטרנטית, או לימודי עריכה לשונית, קורס כתיבה יקנה יכולת מועילה אשר תרומתה מתבטאת בכל יום ובכל משימה.
 
לימודי מידענות
מידענות היא כלי חיוני ומסורתי בתחום העיתונות, ושותפה למלאכת התחקירנות. זהו כלי עזר לביסוס תחקירים ומידע, אשר הופך מורכב ועמוס בהרבה עם עליית זמינותם של מאגרי מידע דיגיטליים. אלו מחייבים מקצועיות רבה במיון וסינון המוץ מהתבן. בשנים האחרונות עולה הביקוש למיומנות זו גם עבור ארגונים עסקיים, הנדרשים למידע איכותי ומדוייק לשיפור יכולותיהם התחרותיות והעסקיות, בין אם ממידע מקוון ובין אם לא. בקטגוריה זו תוכלו למצוא לימודים ייעודיים לשתי נגזרות אלו של מלאכת המידענות.
 
קורס שיווק באינטרנט
רשת האינטרנט היא זירת התקשורת החשובה ביותר כיום, ולפיכך תועלתה בתחום השיווק עלתה פלאים. הקורסים שבקטגוריה זו מכשירים לניהול נכון של משימות הקידום, השיווק, הפרסום, והאינטראקציה הציבורית עם לקוחות מקוונים. הניהול התדמיתי המקוון של מותג הופך היום לקריטי, וזהו המקום בו תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת כראוי.
 
כתיבה ותקשורת שיווקית
מיומנות הכתיבה השיווקית הופכת מהותית יותר ויותר עם עליית חשיבות האינטראקציה עם לקוחות באינטרנט, והצורך הקבוע לקדם את התכנים והנוכחות המקוונת. כתיבה שיווקית הפכה לכלי חיוני לצורך משימה זו. היא נדרשת באתר החברה, לקידום מכירות, ובפעילות עסקית במדיה החברתית. אם נדרש מכם להפוך רעיון שיווקי למסר מתוכנן, מדוייק, המעניק לא רק פתרון, אלא גם תוכן מעניין ומכירתי בדרך לשם, אלו הם בדיוק הכישורים שתוכלו לרכוש בקורסים המוצעים בעמוד זה.
 
יחסי ציבור ודוברות
הדיאלוג שבין התקשורת לבין מנגנון עסקי, או בעצם כל גורם אשר התדמית הציבורית חיונית לפעילותו, הוא מיומנות התובעת אחריות רבה בניהולה. התקשורת מתווכת בין אותו גורם לבין הציבור, וכך קובעת את המוניטין שלו, וכנגזרת מכך, גם את יחס הציבור כלפיו. חשיבות העניין הופכת לגורלית ממש כאשר מדובר במשבר או צרה תדמיתית לארגון; אז יש לנקוט במשנה זהירות ותבונה רבה כדי לפתור את הקונפליקט שנפער בינו לבין קהל הלקוחות. הדובר או היח"צן מייצג את לקוחותיו בפני התקשורת ודואג לאינטרסים שלהם בגזרה חשובה זו.
 
קורס קריינות
מלאכת הקריינות נחשפת לאזנינו פעמים רבות בכל יום, ולרוב איננו שמים בכלל לבנו לכך; ברדיו, במבזקי החדשות ותוכניות המוזיקה, בטלויזיה, בשידורי ספורט, בפרסומות וג'ינגלים, ואפילו במערכות שירות ניתוב שיחות טלפוניות. על הקריין להעביר את הטקסט לקהל בקול ברור ומרשים, באינטונציה והיגוי נכון, ובשפה מדוייקת ועשירה. אם כשאתם מתקשרים לאנשים חדשים בטלפון קיבלתם לא פעם את ההערה "שיש לכם קול רדיופוני", אולי גם אתם התברכתם בכשרון יעיל שיכול לפתוח לכם עתיד מקצועי חדש, גם הוא במסגרת לימודי תקשורת, פרסום ואירועים.
קרא עוד על תקשורת, פרסום ואירועים
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מאמרים

יח"צ ודוברות: להתמודד עם התקשורת בהצלחה

על אף שלעתים משרת הדובר נראית כעול על צוואר משלם המיסים ותו לא, הרי שמקצוען איכותי שיודע את העבודה יכול לסייע למעסיק שלו

תחקירנות - מקצוע לאנשים עם נשמה

פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהוא תחקירן ? ממש לא. אדם צריך להתאים בנשמתו למקצוע. קרן מועלם נפתלי, היא תחקירנית בנשמתה. לדבריה,